Thursday, June 24, 2010

new me


hahahaha...da lme aku xtulis kt dlm blog aku nih..aku tibe2 trigt blek yg aku pnah ade blog...igtkn da xleh nk bkk tp aku dok2 try td bleh plak...yeeehuu~..now aku nk carik hobi baru after aku mndelete kn fb aku...n aku buat 1 short poem utk bekas fb ku yg trcinta..aku bace jap...

"owh fb ku..
dulu ko lah teman hidupku..
penyeri hari2 ku yg sunyi..
kini ko telah tiada....
telah pergi kerna ko telah aku delete..
demi mnjaga perhubungnku dgn bf ku...
aku xsanggup merosakkn..
hubungnku dgn bf ku demi ko fb..
kini tinggal lah ko...
dgn kenangan yg xmungkin akn ku lupe kn...."

ha lebih kurang mcm tuh la bunyi short poem aku...skang aku pikir aku nk aktif lah pulak blog nih...hehehehehe..welcome to blog nieza....ish mak da panggil suh buat cekodok pisang plak..mak nih ade2 je la...abah plak nk mkn cekodok pisang..so aku kene lah jd ank mithali..nk buat cekodok pisang..lalalallaa~

0 comments: